Titityy.
Jyväskylä kun on silkka hyvänolon kaupunki, ni jo vain oli taas jotku helvetin-kivan-olon-messut ja sinne tottakai piti mennä ihmettelemään hääasuja, asuntovaunuja, vieheitä ja meikkitaiteilijoita. Meno oli muute täsmälleen sama ku viime syksynä. Voi vittu, haluatko kokeilla ajattomuusleijuntaa? Yks tarjoutu ettimään mun kipupisteet ja toine ois voinu valokuvata mun aurat. Aurat, voi saatana. Onkoha mulla hyvä vai paha aura?
Parasta messuissa on tietty ne ilmaisnäytteet ja rasvaprosentin mittaus. Tällä kertaa mittarit näytti 20,2 % (Kuntomaailman mittari) ja 17,2 % (Elixian mittari). Lisäks olis saanu eurolla mittauttaa läskinsä herpalaiffin pisteessä, mut nehä mut jo joskus syksyllä luokitteli punkeroks, ni en menny.

Tällä viikolla mua on vaivannu melkomoinen kevät-vituitus. Likimain jokainen päivä on ollu tämmöne:
    5:55 kilikello soi
    6:55 oon saapunu fillarilla salin oven eteen
    8:20 oon saapunu työpaikalle
    16:00 oon saapunu kotii. Sit oon mököttäny, kunnes kello on
    22:00 ja menny nukkumaa. Helvetin kivaa.
Viikonloppuna sentää heräsin vasta 7:45.

Onneks kohta puoliin alkaa A) suunnistuskausi ja B) loma, ni voi taas olla paljo enemmän kivempaa.
Olin vähä suunnitellu jopa jotain juoksukisaa tälle keväälle, mutta juokseminen maistuu tällä hetkellä ihan paskalle, joten pitää varmaa ootella parempia aikoja.
Mutta jotain on sentää tehty, joten luodaampa katsaus menneen viikon urheilusuorituksiin:

    Ma: Telemark-hiihdelyä, kun oli vielä pääsiäine
    Ti: Puntti 1.00 h
    Ke: Puntti 0.50 h
    To: Puntti 0.50 h + pyöräily 1.30 h
    Pe: Voimistelu 0.45 h + juoksu 0.40 h
    La: Juoksu 1.20 h + pyöräily 2.20 h
    Su: Sohvalla makaaminen 3 h (miesten 50km SM-hiihto telkkarissa)

Ainii sit pitiki vielä mainita, ku eilen olin vähä polkupyöräretkellä, ni tuollaha oliki päitsi menossa. Hhahahahah sielläpä muuten oli se katsojakunta täsmälleen samaa sakkia, ku rallikansa kesällä. Siellä möyrittii HD-takki päällä iha vitun soosissa keskellä päivää ja joka iikalla tietty joku nerokas moottorimerkin lippis takaraivolla. Ja salettii niillä oli Karjala-teepaidat siellä ajotakkiensa alla.
Voivittu voiko olla mitää juntimpaa, ku patsastella keskellä talvee ajokamppeissa, ku o tullu kuitenki paikalle taksilla? Kas ku eivät olleet ottaneet kypärää mukaa.

Mutta jospa tää vitutus muuttuis taas huomenissa iloks, ku oon menossa aikuisten yleisurheilukouluun! Sielläpä sitten opin kaikkien yu-lajien niksit. Oon nimittäin jo pitkään suunnitellu, et veteraanisarjoissa alan kisata yleisurheilussa. Lajeiks oon suunitellu: kuula, pituus ja 3000m aj. Tässä onki onneks vielä muutama vuos aikaa opetella ne lajit.
haha

EDIT.
Hah joskus taannoin kerroinki, ku olin monosmasa-pallon kanssa voimistelemassa, no nyt siitä on julkastu oikei kehohallintatunti-video, jossa esiinnykin oikei edukseni. Oon siis toi takarivin harmaa paitane. Hhahahahah voi saatana, että.