Huomenta.

Noniin oon ny asettunu uuteen kotio ja haluaisinkin kertoa mitä etuja piilee siinä, että valitsee asuinpaikaksee kaupungin korkeimman kohdan. Voi saatana sentää mikä ylämäki tosiaa onki siinä viimesillä kilometreillä. Iha pikkuhippusen on puskenu soijaa pintaa, ku on fillaria ja omaa ruumistaan koittanu vinssata sinne mäen harjalle. Onneks oon ollu kaukaa nokkela ja tajusin olla koittamatta ko. ponnistusta farkut jalassa. Voi kristus että menee muute aina järki, jos joutuu hikoilemaan farkuilla.

Noniin mutta koska oon hirmu kotiseuturakas ni nytpä pitää mainostaa Jyväskylän parasta kaffipaikkaa. Minen jostain trendiekspressoista ja voivittu mokkatsiinoista ymmärrä hevonpersettä, mun erikoiskahvituntemus rajottuu kahviin, johon on kaadettu maitoa. Mutta juuri tähän tarpeeseen onkin luotu Seppälän sitimarketin leipäosastolla oleva kaffilla. Voi juku! Siellä maksaa pahvikupilline sumppia 40 senttiä. Ja sit siellä on joka päivä semmone NO JOPAS! -tarjous, jossa saa jonkun päivän herkkupullan ja kaffin ykkösellä! Voi mahtavaa. Oon tästä innostuneena alkanu iha ykkösluokan pullansyöjäks, ku siellä pitää vähä väliä käydä pupeltamas.

Onneks pötsi ei oo vielä ainakaa hirmeesti alkanu laajenee, ku oon taas löytäny uuden villityksen myös urheilun saralta. Tonne mun suosimalle salille on hankittu kahvakuulat. Jumankekka semmosen kanssa onki villiä voimistella! Kispe suosittelee.

Mutta nyt pitää alkaa jo virittelemään marssilauluja ja kiristelemään marssisaappaitten nyörejä, koska kaheltatoista on ohjelmaan merkitty ulosmarssi. Kauan eläköön ylempi työväenliike! hahahahaha