Noniin titityy. Ootteko nähny telkkarissa Nivean uusia mainoksia. Voivittu sentää. Siis se mainos mikä on vissii jonku latteuksien ja paskimpien elämänviisauksien kisan top kympin julkasu. Kauneus on hyvää oloa. Kauneuden näkee sydämellä. Kauneus voivittusentään parantaa kaikki haavat.

Sama kun nää saatanan saippuamainokset, missä jotkut läskit veikisteilee kalsareissa ja hihkuu että ZIIZ en ois IKINÄ uskonu et pääsen kauneusmainokseen ja kattokaa mua ny!! Ja jotkut on saanu paikan mallimaailman taivahalla, ku ne on ensi ollu iha taviksii ja nyt ne on hei Seppälän mainoksissa!!!

Kristus ku nykysin on päästetty valloilleen se käsitys, että joka iikasta tulee hirmu hemaseva ja vallan kaunis, kuhan vähä sutii maskia ja voidetta. Voivittu mitennii? Naisista kauniita on ehkä 10 % ja loput on jotain muuta. Eikä siinä pensselit auta. Suurimmalla osalla nyt ei kertakaikkiaan oo edellytyksiä siihe. Iha sama ku lenkkarivalmistajat alkais väittää et näillä tohveleilla sinustakin tulee satasen olympiavoittaja. Voivittu kun ei tule. Niin ei tule. Miksei rumien anneta olla rumia kaikessa rauhassa?

Oho taisin eksyä aiheesta. Nii eilen postimies oli tuonu Sara 50+ lehen näytenumeron (kohderyhmä kohdallaan toim. huom.) ja siellä oli välissä semmone Nivean mainosläpyskä. Tälle teokselle oli nerokkaasti keksitty nimi Niveau. Ilmeisesti ranskankielestä uhkuu jo valmiiks semmone saatananmoine sensuellisuus ja jännittävyys, että suomalaine naine ei voiku mennä sekasi innostuksesta. Minäpä kerron: niveau a bulle tarkottaa vatupassia.

No mutta tässä lehdessä jatkettiin sitä telkkarimainoksen viitottamaa tietä. Lainaampa sivulta 7:  Nivea trendimeikin luojilla on ollut mielessä salaperäisen naisellinen ja dramaattinen kaunotar ja silmien, huulten, kynsien värikäs ilmaisuvoima, joka kuvastaa luonnossa alati läsnäolevaa villiä kauneutta.

Ahahahahahahha voi saatana sentää. Kaikkea sitä pitää. Hahahahahhaha.