Olen ajautunut viime aikoina avoliittoon! Mun sängyssä on aamuisin myllinyt mies nimeltä Onni.
Onneks tää symbioosi loppuu jo huomenna, mun äitin vaistot ei oo oikei vielä heränny. 215562.jpg

Sen sijaan olen viimein löytänyt pändin nimeltä Bleak. Voi hyvä jumala sentään. Voiko parempaa enää olla? Komian musiikkivideon voi jokaiikka kurkata Jadesoturin sivulta. Voi JEE!

Oon myös alkanu huvikseni harrastamaan hyötyliikuntaa fillaroimalla töihin. Fillarilla, niinku muillaki kulkuvälineillähän on tarkotus aina ajaa niin perkeleesti kun vaa laitteesta ja reisistä lähtee. Hervantahan sijaitsee noi 3000m korkeemmalla kun toi Mansen keskusta, ni aika hyvät vauhit saa muuten mennessään!
Kävin tuossa podailemassa kans tänää ja siellä oliki taas samaan aikaa salissa menossa joku vetelysten jumppa. Siinä jumppamaikkaa vilkastessa tuli mieleen, että on se aikamelkosta mainosta jumpalle, jos ohjaaja on oikei reiluusti ylipainone. Mulle ainaki tuli mielikuva, et ton täytyy olla aivan vitun tehokasta!

Siellä salilla oliki sitte taas yks oikei Iso Torspo vahvistamassa egoaan. Voivittu onko se ny pakko kahmia kaikki käsipainot ittelleen siihe tuolin ympärille, vaikka olis kuinka saatanan vahva. Ei niitä ny kukaa kaikkia neljää paria ehi yhtäaikaa ilmaan nostaa. Ne vissii kuluu, jos joku toine käyttäs niitä, mitä se aikoo ihan kohta käyttää. Perkele.

Nyt meen syömään proteiinia ja rahkaa. Ja ananasta turvotukseen.
Perjantaina meiän joukkue lähteekin sit taas perinteiselle luokkaristeilylle. Raporttia luvassa, jos löydän vielä kotiin.